Sunday, March 30, 2008

Zagreb Auto Show 2008













Ja i Zoka smo prošetali do velesajma i obišli Auto Show. Evo par bitnijih stvari koje smo tamo vidjeli. Ova narančasta Aprilija Shiver je 95% moj izbor motora i uzimam ga čim mognem. Naked vrlo dobre koncepcije, motora, ciklistike i ride-by-wire sustavom sa 3 mape kontrole - vrlo dobre recenzije je pobrao. Na drugoj, ja i Zoka sjedimo na B-kingu - najjačem serijskom nakedu današnjice. Isuse koliki je-ogromno nešto.

I za kraj, renault F1 bolid, izgleda prejebeno uživo, kao i ovaj Peugeot GT car. A ovo je samo mali dio svega što smo vidjeli. Ko stigne, nek pogleda - odlično je.



2 comments:

Unknown said...

Jebse :P ja ga uzimam! u moto magaz. sam ga uvidjeo i rekao moj si, moj.... predobar je shiver, a jos cu ga u nandzarastoj boji uzeti :D
samo kako nema bas rijeseno vjetrobransko morat cu vidjeti hoce li ga ovdje htjeti ugradit kao dodatnu opremu, jer mi onda nije bas za neki duzi put, a definitivno bi ga uzeo i za odjurit negjde van! onda opet moze i neki enduro uleteti samo sto su ovi bolji do jaja skupi!

Sarrayman said...

Ama može, i ovako je solidna zaštita od vjetra, zbog inteligentno dizajniranog svjetla i ploče sa instrumentima, no SIGURNO ima fabrički u ponudi dodatne opreme vjetrobran - i ne mislim ga uzeti bez njega.. Naravno, jer i ja planiram ići sa njim svukud, pa i obić evropu..