Saturday, March 29, 2008

Hvidra petkom - punjenje i lagana proslava mog rođenadana





Kao što sam nekima najavio, u petak sam napravio djelomično iznenađenje povodom mog rođendana, pa sam donio nešto meze i vina, da se počastimo, na opće odobravanje mojih jazavaca. Ko nije bio, nek mu bude krivo, pošto smo nakon žderačine i cuge pristupili memorijalnom turniru "Nešo 1975-2008" gdje se igralo 4 na 4 na dva multitapa. :) Iskustvo je brutalno dobro. Iako smo izgubili, to je nešto najsličnije pravom fudbalu, gdje je positioning sve. Ta količina galame, koncentracije, savjeta, preklinjanja, radosti, psovanja i slavlja je jednostavno - neopisiva.

Nastavilo se u dobrom raspoloženju sa kupom, na parove, no ja i Dario smo ispali od šampiona Tatka i Kinga. Bili smo već dobro pod gasom, a ja za razliku od starih jazavaca, pijan igram lošije, a oni obratno.

Inače, ko ne zna, to su sve extra kvalitetni likovi 30-40 godina (uz izuzetke, Kalach) koji svoje dragocjeno vrijeme troše na maratonske turnire u PES-u i stvaranje jednog od najbitnijih sajtova što se tiče ISS a i PES-a na balkanu, isslanda.

Svratite samo ako znate iskreno ljubiti i poštovati fudbal, aute, video igre, dobre filmove, mjuzu, draftove, zvanične lige i volite dobru zajebanciju. No women allowed. :)

www. forum.issland.com

No comments: