Saturday, March 29, 2008

Punjenje kod poglavice



PUNJENJEEEEEE!!!! PUNJENJEEE!!!

Čemu ovakvo oduševljenje? Konačno je stari prdonja kapitulairao na Ferenščica Fields-u, a ja sam uzeo ligu i kup u velikom stilu, nakon duuuugooo vremena, a na Ferenščici se to nije desilo još od prvog drafta, kad je Borussia harala osovinom Rooney-Koller-Joe Cole. Drug nam se vratio iz Holandije sa smješnom kapom (vidi sliku) i sa čvrstom odlukom da seli u Amsterdam čim HR uđe u EU, Ice balkanac ga je odgovarao od toga, a ja sam mlatio nešto o tome da je sve dobro dok je živa glava na ramenu, i ne pljušte granate..

Kad smo konačno prestali srati i filozofirati, razbacili smo jednu dvokružnu ligu i kup, ko ne zna: Poglavica=Udinese, Ice= C.Zvezda i ja Borussia Dortmund.

1. Udinese 0-3 Zvezda (raznio Ice ugursuza)
2. Zvezda 1-1 Borussia (jedva sam izjednačio u 90+)
3. Borussia 2-1 Udinese (napunjen uhljub, taman kad se ponadao)
4. Zvezda 2-1 Udinese (usprkos mom navijanju za njega, uhljub opet napunjen)
5. Borrusia 1-0 Zvezda (odluku donosi Drogba u 89 bombom pod prečku)
6. Udinese 0-1 Borrusia (treba mi samo X u gostima, no Guti rezolutno, na prvu, sa 20tak m rješava sve nedoumice)

1. Borrusia Dortmund 10
2. Crvena Zvezda 7
3. Udinese 0

Kao pobjednik sam čekao u finalu kupa dok su se njih 2 razračunala u polufinalu. Domaćin je dobio, ne sjećam se rezultata, neka oni dopišu, i finale kupa se igra u Udinama. Poglavica je nabrijan i želi osvetu, Dortmund neopterećen imperativom pobjede, samo željom za dobrom igrom RAZNIO Udinese, Udinese 0-3 Borussia, uz neopisivo bolju igru.


Želio sam i to ovjekovječiti fotografijom, statistiku gdje je possession 58% za mene, šutevi 20 (16) a udinese 5 (3) , no domaćin nije želio da to osvane na netu, pa je stisnuo x prije nego sam to uslikao :)

Evo, nakon predugo vremena, i ja sam nešto osvojio

PUNJENJEEEEE!!!!

No comments: