Friday, April 4, 2008

Četvrtak - standardni termin

Sinoć smo odigrali u standardnim sastavima.

Ja, Mijo Aleksić, doajen "Manda ZET", Todorić, Kerma, golman i Čeha - protiv Igora, Žaca, Ivice, Robija, Josipa "afiniteta" i Davora "Man Utd" Glišića. Razbili smo protivnika 11-5, s tim da je bilo 10-2, do 5 minuta pred kraj. Odigrao sam relativno slabo, lopta me nije slušala, samo dva gola i 10 promašaja ili odbrana. No to sam kompenzirao zalaganjem i pritiskom.

Ali zato smo ih razbili igrom, lopta je išla na prvu ili na drugu slobodnom čovjeku i nismo im dozvolili da se razmašu i iskoriste svoje brzance Robija i Josipa. MVP večeri je bio Todorić, fantastičnom igrom otraga, u sredini, i šutevima sa distance koji su probijali golmana i završavali u mreži. Sjajno su odigrali Aleksa i Čeha straga , ali i naprijed. Ostalo je upamćeno (analiza u Autu by Manda) kao je mija provukao loptu Josipu kroz prdaru, kao slučajno, ono, ups, pardon, eto je kroz noge :). Uglavnom, usprkos kasnijim komentarima dotičnih koje sad nećemo spominjati po imenu (GLIŠIĆ :) ), da smo dobili na sreću, istina je dakako, da ih nismo odavno tako razbili igrom (rezultatski jesmo, onda kad smo dali 17 golova).

Doajen je odigrao solidno, istakao bih dvije fantastične asistencije između dva igrača, lagano lob, koji sam jedan zapucao u martu, a drugi pod prečku.
Uglavom - ako je ovo bila sreća - dajte da opet odigramo ovako sretno :))

Punjenje!!

No comments: